Tellimuse tingimused

Pealehele > Tellimuse tingimused

Tellimuse tingimused ja turvalisuse tingimused.

Kohaletoomise tähtajad.
Kohaletoomine teostatakse päeva pealt ja ajavahemikus, mis on märgitud tellimuse vormistamisel.
Kohaletoomine võib toimuda 2-3 tunni jooksul, tööpäevadel alates makse laekumisest tingimusel, et tellimuse eest tasutakse kella 16:00-ks kohaliku aja järgi. Juhul, kui tasu laekub pärast kella 16:00, võib kohaletoomine edasi kanduda järgmisele päevale.

Kohaletoomine pühadel.
Tellimuste mahu järsu suurenemise tõttu pühade ajal töödeldakse ja toimetatakse tellimused kohale enamus juhtudel ühe päeva jooksul. Sellest tulenevalt me ei saa garanteerida kohaletoimetamist täpselt märgitud ajal. Pidades silmas suurt tellimuste mahtu pühade ajal palume Teil vormistada tellimused mitte vähem kui 2-5 päeva enne selle täitmist.

Kohaletoomise reeglid.
Püüame alati eelnevalt helistada tellimuse saajale ja täpsustada tema asukoha.
Juhul, kui kauba kohaletoomise hetkel ei ole tellimuse saajat kodus, jätame endale õiguse valida oma äranägemise järgi ühe alljärgnevatest:
1. Jätame lillekimbu naabrite juurde eelnevalt teavitades sellest saajat, kust täpselt saab ta kingituse kätte.
2. Toimetame lillekimbu uuesti märgitud kohaletoomise aadressile mõne tunni möödudes.
Puuduliku/ vale aadressi või telefoninumbri märkimine võib märgatavalt aeglustada tellimuse täitmist. Selle vältimiseks palun veenduge Teie poolt esitatud info saaja kohta täpsuses ja täielikkuses.

Juhul, kui tellimust ei ole võimalik täita ühel allolevatest tingimustest:
1) tellija märkis olematu või ebatäpse aadressi.
2) saaja kolis ära või sõitis linnast välja.
3) saaja keeldus kingituse vastuvõtmisest selle kättetoimetamisel - vahendeid ei tagastata, kuna lilled on kiiresti riknev kaup.

Juhul, kui Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadress asub linnast väljas ja kohaletoimetamine sinna on võimatu, siis arvatakse see tellimus vale aadressiga tellimuseks ning seda pole võimalik täita - tellimus tühistatakse. Juhul, kui kohaletoimetamine märgitud asustatud punkti on võimalik, kuid selle maksumus on suurem kohaletoimetamise tasust Teie poolt valitud linna, siis pakutakse Teile võimalust juurde maksta. Tellimus täidetakse pärast lisatasu saamist. Juhul, kui juurdemaksmine on võimatu, kuid tellimus tuleb kohale toimetada, siis tellimus toimetatakse kohale, kuid kahjumiga lillekimbu maksumuse suhtes.

Juhul, kui õigeaegselt tasutud tellimus jäetakse täitmata A-Flowers (www.flower.ee) süül, garanteerime vahendite tagastamise täies ulatuses või vastavalt kokkuleppele kliendiga toimetatakse tellimus kohale võimalikult kiiresti. Juhul, kui klient siiski nõuab tagastamist, siis tagastame vahendid, kuid mitte suurema summa kui meile tellimuse eest tasuti.

Tellimuse vormistamine.
Selleks, et Teie tellimus korrektselt kohale toimetada, tuleb Teil täita alljärgnevad juhendid.

1. Valige välja Teile meeldima hakanud lillekimp või kingitus jaotuste leheküljel vasakult või pealehelt vajutades nupule „Lisa ostukorvi". Juhul, kui soovite ühte ja sama kaupa lisada mitu tükki, siis vajutage nupule „Lisa ostukorvi" vastav arv kordi. Ostukorvi sisu on alati näha ekraanil paremas tulbas nimetuse „Ostukorv" all.

1. Palun kontrollige oma tellimuse sisu, vajadusel võite tellimusse lisada või ostukorvist eemaldada kaupa.
2. Kui teie valik on kindel, vajutage nupule „Vormistada Tellimus".
3. Ekraanile ilmunud kujul peate korrektselt täitma järgmised kohustusliud väljad: saatja nimi, telefon, E-Mail ja elektronpostiaadress. Saaja nimi, perekonnanimi, riik, postiaadress ja telefon. Kohaletoimetamise kuupäev ja kellaaeg.
4. Palun ärge unustage, et tasu kohaletoimetamise eest lisatakse tellimuse maksumusele pärast kohaletoimetamise riigi ja linna valimist. Infot kohaletoimetamise maksumuse kohta näete paremal tulbas nimetuse all „ Tellimuse Maksumuse".
5. Lillekimbu juurde lisatava kaardi tekst on ainuke info saatja kohta, mille saab adressaat. Seega, kui tellimuse juurde pole lisatud kaarti tekstiga, oletame, et saatja soovib jääda anonüümseks.
6. Tellimuse vormistamisel ja eriti saaja ja Teie kontaktandmete sisestamisel olge väga tähelepanelik, kuna Teie poolt sisestatud andmete täpsusest sõltub Teie tellitud kaupade kiire ja täpne kohaletoimetamine.
7. Vajutades nupule „Edasi" saate kogu info oma tellimuse kohta, samuti maksmisele kuuluva üldsumma, seal hulgas tasu kohaletoimetamise eest. Vajadusel saate tagasi minna ja muuta mingid andmed oma tellimuses nupule „Muuta tellimus" vajutamisega.
8. Teie poolt täidetud andemetest allpool näete võimalusi, kuidas saate tasuda oma tellimuse eest. Teie peate kõigest valima Teile sobiva tasumise mooduse. Arvestage faktiga, et näiteks maksmise moodus „rahvusvaheline pangaülekanne" võib võtta aega 5-10 päeva ja sellepärast arvestage tellimuse vormistamisel ajavahemikuga, mis jääb teie raha laekumise meile ja tellimuse kohaletoimetamise kuupäevade vahele.
Pärast Teie tellimuse eest tasumise kinnitamist saadame Teile teate elektronposti teel. Juhul, kui tekib vajadus midagi täpsustada, võtame Teiega ühendust elektronposti või telefoni teel.
Juhul, kui juhtub nii, et tellimuse hetkel meil puudub soovitud kaup, siis teatame Teile sellest ja pakume välja alternatiivi, näiteks lillekimbu punastest roosidest asemel pakume Teile lillekimbu valgetest roosidest. Juhul, kui meie pakkumine ei rahulda Teid, siis võite tellimuse tühistada.

Tellimuse kinnitamine.
Pärast meie poolt tellimuse vastuvõtmist saab klient kinnituse sellele omistatud süsteeminumbriga. Pärast seda, kui tellimuse täitja kinnitab tellimuse kohaletoimetamise fakti, saadame otsekohe kinnituse kohaletoimetamise täitmise kohta kliendi e-mailile.

Tellimuse tühistamine.
Teil on õigus tühistada tellimus enne selle kohaletoimetamist ja saada raha tagasi 5 tööpäeva jooksul. Tellimuse võib tühistada helistades kontorisse telefonidel (+372) 6 379 054 või (+372) 6 379 055 ja seda saab teha mitte vähem kui üks ööpäev enne kohaletoimetamist. Kontori lahtiolekuajad leiate jaotuses kontakt. Juhul, kui avaldus tellimuse tühistamise kohta saabub hiljem, siis seda enam tühistada ei saa.
Tühistada ei saa ka eritellimust, mis ei kuulu internetipoe tavaliste tellimuste hulka. Juhul, kui adressaat ei saa tellimust kätte saatja poolt esitatud vale informatsiooni pärast, siis vastutab kohaletoimetamise eest selle saatja. Selleks, et probleemi korral saaksime kiiresti Teiega ühendust võtta palume kindlasti täita rida, kus küsitakse Teie kontaktandmeid.

Tellimuse seis.
Päringut tellimuse seisu kohta võib esitada telefonidel (+372) 6 379 054, (+372) 6 379 055 või e-maili kaudu. Kiirendamaks vastamist Teie päringule palume märkida teate teemaks Teie tellimuse süsteeminumber. Registreeritud kasutajad võivad samuti kontrollida tellimuse staatust jaotuses „Minu tellimused" sisenedes eelnevalt süsteemi kasutades kasutajanime ja parooli.

Turvalisuse poliitika.
Info kliendi kohta on rangelt konfidentsiaalne ja ei kuulu avalikustamisele kolmandatele isikutele. Kõik rahavahendite ülekandmise tehingud, seal hulgas tellimuse enda andmed, saadetakse kaitstud SSL-protokolli kaudu. Meie SSL-sertifikaadi usaldusväärsuses saate veenduda, kui sisenete lingile HTTPS ühenduse kaudu. Sisse lülitatud SSL ühenduse korral kõik andmed, mis edastatakse meie serverile šifreeritakse Teie poolt 1024-biiti RSA võtmega ja ei kuulu lugemisele kolmanda isiku poolt.
Tasudes krediitkaardiga ei näe müüja kliendi poolt sisestatavaid andmeid. Tasumisel suunatakse kaardi omanik Pankade Kaardikeskuse usaldusväärsesse keskkonda ja tasumise hetkel ta sisestab oma krediitkaardi andmed Pankade Kaardikeskuse serveri andmebaasi ja need säilitatakse ainult Kaardikeskuse serveris.
Autoriseerimise süsteem garanteerib ostjale, et tema kaardi makserekvisiidid (number, kehtivusaeg, CVV2/CVC2) ei satu petturite kätte, kuna neid andmeid ei säilitata meie poe serveris ja neid ei saa varastada.
Andmed, mis edastatakse Pankade Kaardikeskusesse on kaitstud lisaks ohutu sideühendusega.